maanantai 27. tammikuuta 2014

stalkkeri

Mä olen ihminen, joka rakastan lukea ihmisten blogeja.
Varsinkin koirablogit saa mut pauloihinsa. Täysin vieraidenkin ihmisten asioita on kiva nuuskia. No en mä sillain niitä lue, mutta mä saa valtavasti treeni-intoa lukemalla muiden treeneistä ja kisoista ja vinkkejä tekemiseen, niitä ei ole ikinä liikaa. Kaikki tekevät erilailla asioita ja niistä on ihana imeä itseensä ja omalle koiralle sopivia metodeja.
Nykyään myös FB:n päivitykset ovat saaneet mut samalla lailla otteeseen. Äsken juuri katselin Marjon ja tyttöjen treenivideoita ja pakkohan mun oli mennä itsekin treenaamaan. :)
Nemo toimi tänään hienosti ja seuraaminen (mun ikuisuusahdistusliike) toimi kivasti. Ai että mä tykkää kun toi pikkuotus oikeen painautuu jalkaa vasten. No siitä saatan olla lirissä joskus, mutta nyt nautin tästä tunteesta.

Nemon kanssa on nyt 3 kertaa käyty tokovalkussa, se on kyllä huisin kivaa. Sielä Nemo näyttää hauskalta (mielipuoliselta) pitkine kielineen ja valtavan intonsa kanssa. Treenikamut on aina niin coolin näköisiä (3 rotikkaa, 1 staffi ja 1 kultsu). No mä tykkään mun sähikäisestä :D
Ekaa kertaa kokeilin eilen hyppyä. Alusta oli takana ja sinnehän se sujahti, mahtavaa. Pääsin testaamaan myös stoppia tossa, melkein oikein sekin.

Hakusessa olis edelleen treenikamuja, enivan? Treenejä olis hyvä saada nauhalle, niin palautuis tästä hyvän olon tunteesta. :) Joten jos treeniseura kiinnostaa, niin otahan yhteyttä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti